Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEAM-освіти.
Вона охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).Однак, важливо розуміти, що STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань. Головною перевагою STEAM-освіти для школярів є їх підготовка до реального життя. На перший план виходить здатність вчитись та сприймати зміни, а не самі знання, які нині стають застарілими з неймовірною швидкістю. Це дає впевненість батькам у майбутньому їхніх дітей, адже після застосування STEAM-викладання діти матимуть глибоке розуміння як жити у сучасному динамічному світі. Як наслідок дитина виходить в дорослий світ набагато підготовленішою і не так сильно боїться проблем та труднощів. STEAM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать як це виглядає в реальному житті. Дітям вчитись стає по справжньому цікаво. Як показує досвід, після уроків в STEAM-класах вони ще довго обговорюють між собою набуті знання. З метою надання методичної та практичної допомоги педагогам району з питань упровадження STEAM-освіти 12 листопада 2019 року на базі Балахівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум учителів математики з проблеми: "STEAM-освіта:формування ключових компетентностей учнів на уроках математики"
Семінар розпочався із флеш -мобу "STEM+АRT"
У ході теоретичної частини розглянули питання: Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики"(Ошега З.С., завідувач РМК), "STEAM-освіта - підготовка школярів до реального життя"(Жушман І.М., завідувач філії), "Технології креативності - стимул до творчості через організаціютта проведення веб-квесту з елементами Веб 2.0"( Гужвієва Т.І., вчитель математики).
У ході практичної частини педагоги об*єдналися у дві команди та проходили разом із учнями 9-го класу STEAM-квест з гуманітарно-природничо-математичних дисциплін "Охопити все, або I love math".
Слухачі переглянули фрагмент інтегрованого уроку з математики у 5 класі «Розв'язування компетентнісних задач. Площа прямокутника та квадрата. Українське козацтво в битвах і походах»
Учні 8-9 класів презентували STEM-кейс, якими програмними засобами вони користуються у ході уроків математики. Вчитель математики Тетяна Гужвієва разом із слухачами завантажила мобільний додаток програми Photomath та попрацювали із програмою. Розглянули та опрацювали інтернет сервіси на допомогу учителю математики.
Зараз, як
ніколи, освіта має бути випередженою, вгадувати тенденції розвитку суспільства
в майбутньому, ставити перед собою завдання: проведення наукових досліджень,
вивчення вітчизняного та світового досвіду, оригінальність, відхід від шаблону. Цього досягли колеги закладу. STEM — це освіта, яка допоможе сучасним дітям в
майбутньому стати новаторами, творчими особистостями, цілеспрямованими у
житті. Навчаючись за STEM-освітою дитина отримує більше автономності. Вона
вчиться бути самостійною, приймати власні рішення та брати за них
відповідальність, досягати особливих успіхів у певній галузі діяльності.
Заклад на 100% розкрили проблему семіінару. Ви молодці. Так тримати.
Немає коментарів:
Дописати коментар