7 лютого 2019 року на базі комунального закладу "Петрівське НВО "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія" відбулося заняття школи комп*ютерної грамотності керівників ЗЗСО району з проблеми " Впровадження Internet-, веб- та медіаосвітніх технологій в управлінській діяльності"
Ми стоїмо на порозі інформаційної цивілізації, де наукові знання та інформація загалом подвоюються і потроюються фактично щороку. Кожен адміністратор навчального закладу періодично стикається з надлишком інформації та контрольних дат, які необхідно відстежувати, замислюється над тим, як краще організовувати роботу з інформацією, яка надходить у школу. Керівник закладу, який вміло й ефективно володіє технологіями та інформацією, має новий стиль мислення, принципово інакше оцінює проблеми, які виникають, організовує свою діяльність.
В даний час в Україні активно впроваджується децентралізація та становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Комп'ютерні технології покликані стати не додатковим «довантаженням» в управлінні , а невід'ємною частиною цілісного освітнього процесу, що значно підвищує його ефективність.
Якщо говорити про управління навчальним закладом, як про цілеспрямовану, активну взаємодію керівника з іншими учасниками освітнього процесу з метою забезпечення координації зусиль щодо оптимального функціонування установи та переведення її на більш високий якісний рівень, то перш за все виникає потреба в усвідомленні потенціалу закладу, наявності осяжних і конкретних цілей для його розвитку, створення мотиваційного комплексу в усіх учасників навчально-виховного процесу щодо необхідності впровадження нововведень та досягнення певної мети.Нагальним залишається питання розширення та удосконалення інформаційного освітнього простору закладу.
У ході заняття значну увагу було відведено створенню системи роботи у мережі Інтернет опорного закладу разом із філіями. Керівниками опорних закладів було створено спільну папку на Google -диску, створили спільні накази, таблицю , презентацію.
Річний план було опубліковано в мережі Інтернет та відкрито доступ до нього керівникам філій для спільної роботи та внесення певних змін.
Для більш зручного управління та відстеження подій, що відбуваються в закладах за участю керівників закладів освіти та педагогічних працівників , ми ввели практику внесення до річного плану всіх методичних заходів, які проходять у опорних закладах та їх філіях. Це дає змогу оперативно коригувати план роботи школи та контролювати перебування працівників закладу за його межами.
Нагальним залишається питання розширення та удосконалення інформаційного освітнього простору закладу починаючи від сайту закладу і закінчуючи індивідуальною роботою з кожним учнем, дистанційне навчання, робота зі здібними учнями, освітня та самоосвітня діяльність вчителів та інше.
Надалі ми маємо намір продовжувати роботу по удосконаленню інформаційного простору опорного закладу та філій, структури та інформативності річного плану, активізувати роботу по використанню електронних форм для збору та обробки даних щодо відвідуваності учнів, атестації педагогічних працівників, роботи працівників в міжатестаційний період, харчування учнів; забезпечити всі класні кімнати комп’ютерною технікою, завершити апробацію календарю контролю тощо.
Немає меж досконалості, але сподіваюся, даний досвід дасть поштовх колегам упорядкувати власні педагогічні надбання та зекономить час на обробку та відстеження інформації у межах опорного закладу та філій.
Немає коментарів:
Дописати коментар